Gudang Informasi

גל אוחובסקי : הפאוור קאפל של הקהילה הגאה השיק - וכולם באו לפרגן / ‎גל אוחובסקי‎ is on facebook.

גל אוחובסקי : הפאוור קאפל של הקהילה הגאה השיק - וכולם באו לפרגן / ‎גל אוחובסקי‎ is on facebook.
גל אוחובסקי : הפאוור קאפל של הקהילה הגאה השיק - וכולם באו לפרגן / ‎גל אוחובסקי‎ is on facebook.

18 hours ago · גל אוחובסקי תמיד חלם על תחקיר כזה, הוא פשוט לא חשב שהוא יהיה עליו. בשבועות האחרונים הגיעו לידי מיכל רבינוביץ' בכאן 11. מתוך הבנה ורגישות גל מבקש להתנצל מעומק ליבו בפני האדם על התחושה הרעה שנגרמה לו. הוא מכהן כנשיא ארגון הנוער הגאה איגי, מוביל טיפול בנוער הגאה, מרבה להתבטא נגד תקיפות מיניות. לפי תחקיר כאן 11, אוחובסקי כפה את עצמו על אחד הגברים במפגש מיני שהתקיים לפני כשנתיים והתעלם מבקשותיו להפסיק.

18 hours ago · גל אוחובסקי תמיד חלם על תחקיר כזה, הוא פשוט לא חשב שהוא יהיה עליו. רונ×
רונ×" נאמן from s3-eu-west-1.amazonaws.com
לפי תחקיר כאן 11, אוחובסקי כפה את עצמו על אחד הגברים במפגש מיני שהתקיים לפני כשנתיים והתעלם מבקשותיו להפסיק. 1 day ago · אוחובסקי עזב את תפקידו. תחקיר שפורסם הערב (שני) בכאן 11, חשף עדויות לפיהן גל אוחובסקי, נשיא ארגון הנוער הגאה, כפה את עצמו במהלך מפגש מיני עם אדם מהקהילה הגאה, הפעיל כוח פיזי והתעלם מבקשות להפסיק. מתוך הבנה ורגישות גל מבקש להתנצל מעומק ליבו בפני האדם על התחושה הרעה שנגרמה לו. אוחובסקי הגיב היום (ג') לפרסום בחשבון הפייסבוק שלו, ולצד חברים ומכרים רבים. עד רגע הפניה מכם לא ידע גל דבר על תחושותיו של חבר הקהילה. 11 hours ago · גל אוחובסקי התייחס היום (שלישי) לפרסום העדויות שלפיהן כפה עצמו על גברים אחרים בכוח, ואמר כי לא העליתי בדעתי לפגוע באיש או אשה, לא העליתי בדעתי שפגעתי. בשבועות האחרונים הגיעו לידי מיכל רבינוביץ' בכאן 11.

לפי תחקיר כאן 11, אוחובסקי כפה את עצמו על אחד הגברים במפגש מיני שהתקיים לפני כשנתיים והתעלם מבקשותיו להפסיק.

11 hours ago · גל אוחובסקי התייחס היום (שלישי) לפרסום העדויות שלפיהן כפה עצמו על גברים אחרים בכוח, ואמר כי לא העליתי בדעתי לפגוע באיש או אשה, לא העליתי בדעתי שפגעתי. מבטיח לתת מענה • שני גברים. 17 hours ago · מטעמו של אוחובסקי נמסר: 1 day ago · שני גברים העידו כי גל אוחובסקי תקף אותם מינית. 1 day ago · אוחובסקי עזב את תפקידו. Join facebook to connect with ‎גל אוחובסקי‎ and others you may know. מתוך הבנה ורגישות גל מבקש להתנצל מעומק ליבו בפני האדם על התחושה הרעה שנגרמה לו. עד רגע הפניה מכם לא ידע גל דבר על תחושותיו של חבר הקהילה. Facebook gives people the power to share and makes the world more open and connected. 18 hours ago · גל אוחובסקי תמיד חלם על תחקיר כזה, הוא פשוט לא חשב שהוא יהיה עליו. 6 hours ago · חלפה יממה מאז שפורסם התחקיר אודות גל אוחובסקי בכאן 11, לפיו הטריד מינית לכאורה שני צעירים אשר דיברו על שעברו כששהו במחיצתו של איש התקשורת. במידה מסוימת, פרסום התחקיר של כאן על מעלליו של גל אוחובסקי הגשים את חלומו שהקהילה … ‎גל אוחובסקי‎ is on facebook.

‎גל אוחובסקי‎ is on facebook. 6 hours ago · חלפה יממה מאז שפורסם התחקיר אודות גל אוחובסקי בכאן 11, לפיו הטריד מינית לכאורה שני צעירים אשר דיברו על שעברו כששהו במחיצתו של איש התקשורת. 17 hours ago · אחרי התחקיר: לפי תחקיר כאן 11, אוחובסקי כפה את עצמו על אחד הגברים במפגש מיני שהתקיים לפני כשנתיים והתעלם מבקשותיו להפסיק. מתוך הבנה ורגישות גל מבקש להתנצל מעומק ליבו בפני האדם על התחושה הרעה שנגרמה לו.

במידה מסוימת, פרסום התחקיר של כאן על מעלליו של גל אוחובסקי הגשים את חלומו שהקהילה … ×
×"פאוור קאפל של ×"ק×"יל×" ×"×'א×" ×"שיק - וכולם ×'או לפר×'ן from images1.ynet.co.il
17 hours ago · מטעמו של אוחובסקי נמסר: 11 hours ago · גל אוחובסקי התייחס היום (שלישי) לפרסום העדויות שלפיהן כפה עצמו על גברים אחרים בכוח, ואמר כי לא העליתי בדעתי לפגוע באיש או אשה, לא העליתי בדעתי שפגעתי. 1 day ago · אוחובסקי עזב את תפקידו. ‎גל אוחובסקי‎ is on facebook. 1 day ago · גל אוחובסקי הוא מראשי הקהילה הגאה בישראל: אוחובסקי הגיב היום (ג') לפרסום בחשבון הפייסבוק שלו, ולצד חברים ומכרים רבים. Facebook gives people the power to share and makes the world more open and connected. לפי תחקיר כאן 11, אוחובסקי כפה את עצמו על אחד הגברים במפגש מיני שהתקיים לפני כשנתיים והתעלם מבקשותיו להפסיק.

במידה מסוימת, פרסום התחקיר של כאן על מעלליו של גל אוחובסקי הגשים את חלומו שהקהילה …

1 day ago · אוחובסקי עזב את תפקידו. 1 day ago · שני גברים העידו כי גל אוחובסקי תקף אותם מינית. Join facebook to connect with ‎גל אוחובסקי‎ and others you may know. Facebook gives people the power to share and makes the world more open and connected. 17 hours ago · אחרי התחקיר: הוא מכהן כנשיא ארגון הנוער הגאה איגי, מוביל טיפול בנוער הגאה, מרבה להתבטא נגד תקיפות מיניות. במידה מסוימת, פרסום התחקיר של כאן על מעלליו של גל אוחובסקי הגשים את חלומו שהקהילה … ‎גל אוחובסקי‎ is on facebook. אוחובסקי הגיב היום (ג') לפרסום בחשבון הפייסבוק שלו, ולצד חברים ומכרים רבים. 11 hours ago · גל אוחובסקי התייחס היום (שלישי) לפרסום העדויות שלפיהן כפה עצמו על גברים אחרים בכוח, ואמר כי לא העליתי בדעתי לפגוע באיש או אשה, לא העליתי בדעתי שפגעתי. עד רגע הפניה מכם לא ידע גל דבר על תחושותיו של חבר הקהילה. 6 hours ago · חלפה יממה מאז שפורסם התחקיר אודות גל אוחובסקי בכאן 11, לפיו הטריד מינית לכאורה שני צעירים אשר דיברו על שעברו כששהו במחיצתו של איש התקשורת. מתוך הבנה ורגישות גל מבקש להתנצל מעומק ליבו בפני האדם על התחושה הרעה שנגרמה לו.

תחקיר שפורסם הערב (שני) בכאן 11, חשף עדויות לפיהן גל אוחובסקי, נשיא ארגון הנוער הגאה, כפה את עצמו במהלך מפגש מיני עם אדם מהקהילה הגאה, הפעיל כוח פיזי והתעלם מבקשות להפסיק. הוא מכהן כנשיא ארגון הנוער הגאה איגי, מוביל טיפול בנוער הגאה, מרבה להתבטא נגד תקיפות מיניות. עד רגע הפניה מכם לא ידע גל דבר על תחושותיו של חבר הקהילה. בשבועות האחרונים הגיעו לידי מיכל רבינוביץ' בכאן 11. אוחובסקי הגיב היום (ג') לפרסום בחשבון הפייסבוק שלו, ולצד חברים ומכרים רבים.

6 hours ago · חלפה יממה מאז שפורסם התחקיר אודות גל אוחובסקי בכאן 11, לפיו הטריד מינית לכאורה שני צעירים אשר דיברו על שעברו כששהו במחיצתו של איש התקשורת. מחו×
מחו×" אל×'רשטיין וע×" אפרת ×'וש: כולם חו×'×'ים לשלומי ש×'ן from ynet-images1.yit.co.il
17 hours ago · אחרי התחקיר: עד רגע הפניה מכם לא ידע גל דבר על תחושותיו של חבר הקהילה. לפי תחקיר כאן 11, אוחובסקי כפה את עצמו על אחד הגברים במפגש מיני שהתקיים לפני כשנתיים והתעלם מבקשותיו להפסיק. 6 hours ago · חלפה יממה מאז שפורסם התחקיר אודות גל אוחובסקי בכאן 11, לפיו הטריד מינית לכאורה שני צעירים אשר דיברו על שעברו כששהו במחיצתו של איש התקשורת. 1 day ago · אוחובסקי עזב את תפקידו. אוחובסקי הגיב היום (ג') לפרסום בחשבון הפייסבוק שלו, ולצד חברים ומכרים רבים. 1 day ago · שני גברים העידו כי גל אוחובסקי תקף אותם מינית. 11 hours ago · גל אוחובסקי התייחס היום (שלישי) לפרסום העדויות שלפיהן כפה עצמו על גברים אחרים בכוח, ואמר כי לא העליתי בדעתי לפגוע באיש או אשה, לא העליתי בדעתי שפגעתי.

תחקיר שפורסם הערב (שני) בכאן 11, חשף עדויות לפיהן גל אוחובסקי, נשיא ארגון הנוער הגאה, כפה את עצמו במהלך מפגש מיני עם אדם מהקהילה הגאה, הפעיל כוח פיזי והתעלם מבקשות להפסיק.

‎גל אוחובסקי‎ is on facebook. Join facebook to connect with ‎גל אוחובסקי‎ and others you may know. לפי תחקיר כאן 11, אוחובסקי כפה את עצמו על אחד הגברים במפגש מיני שהתקיים לפני כשנתיים והתעלם מבקשותיו להפסיק. 11 hours ago · גל אוחובסקי התייחס היום (שלישי) לפרסום העדויות שלפיהן כפה עצמו על גברים אחרים בכוח, ואמר כי לא העליתי בדעתי לפגוע באיש או אשה, לא העליתי בדעתי שפגעתי. 1 day ago · אוחובסקי עזב את תפקידו. 18 hours ago · גל אוחובסקי תמיד חלם על תחקיר כזה, הוא פשוט לא חשב שהוא יהיה עליו. תחקיר שפורסם הערב (שני) בכאן 11, חשף עדויות לפיהן גל אוחובסקי, נשיא ארגון הנוער הגאה, כפה את עצמו במהלך מפגש מיני עם אדם מהקהילה הגאה, הפעיל כוח פיזי והתעלם מבקשות להפסיק. 6 hours ago · חלפה יממה מאז שפורסם התחקיר אודות גל אוחובסקי בכאן 11, לפיו הטריד מינית לכאורה שני צעירים אשר דיברו על שעברו כששהו במחיצתו של איש התקשורת. 1 day ago · שני גברים העידו כי גל אוחובסקי תקף אותם מינית. במידה מסוימת, פרסום התחקיר של כאן על מעלליו של גל אוחובסקי הגשים את חלומו שהקהילה … אוחובסקי הגיב היום (ג') לפרסום בחשבון הפייסבוק שלו, ולצד חברים ומכרים רבים. 17 hours ago · אחרי התחקיר: עד רגע הפניה מכם לא ידע גל דבר על תחושותיו של חבר הקהילה.

גל אוחובסקי : ×"פאוור קאפל של ×"ק×"יל×" ×"×'א×" ×"שיק - וכולם ×'או לפר×'ן / ‎גל אוחובסקי‎ is on facebook.. 1 day ago · אוחובסקי עזב את תפקידו. ‎גל אוחובסקי‎ is on facebook. Join facebook to connect with ‎גל אוחובסקי‎ and others you may know. 1 day ago · שני גברים העידו כי גל אוחובסקי תקף אותם מינית. אוחובסקי הגיב היום (ג') לפרסום בחשבון הפייסבוק שלו, ולצד חברים ומכרים רבים.

Advertisement